sreda, 4. februar 2015

Benchmarking v prodaji


Po čem se ocenjuje 116  najboljših svetu?

World class sales organisation - WCSO je orodje z 21 ključnimi lastnostmi prodajne ekipe najuspešnejših v prodaji.

116 svetovnih največjih prodajnih podjetij: Sony, Nokia, BASF, FedEx, RWE, ... je sodelovalo v raziskovalnem projektu katerega rezultat je WSCO orodje za samooceno. Analizirali so svoje prodajne oddelke in rezultate. 

Ugotovili so, da na prodajo vpliva 21 ključnih področij:

Prodajna strategija in upravljanje s kupci
1.Strategija prodaje
2.Ocena Kupcev
3.CRM sistemi
4.Razvoj kupcev in planiranje
5.Strateški plan in program vezave kupcev
6.Partnerji v prodaji
Spodbujanje prodajnih veščin znanj in talentov
7.Zaposlovanje
8.Sposobnosti veščine
9.Razvoj in izobraževanje
10.Management uspeha posameznikov
11.Vodenje prodaje
Prodajni procesi - izgradnja in učinkovitost
12.Interna organizacija podjetja
13.Prenos dobrih praks
14.Prodajni procesi
15.Sposobnost učinkovite prodaje
16.Prodajna orodja
Sistemi nagrajevanja in ocenjevanja
17.Podpora managementa
18.Nagrajevanje uspešnosti
19.Sistemi nagrajevanja
20.Merjenje uspešnosti



Kaj pridobite?
Na podlagi ocen najpomembnejših kriterijev za uspeh na strukturiran način izluščite najpomembnejše aktivnosti in izdelate plan aktivnosti za njihovo izboljšavo. Investicija vašega časa je optimalna z največjim iztržkom.


Kdo naj sodeluje pri oceni?
Zelo pomembno je, da se v oceno vključijo vsi sodelujoči v prodajnem procesu in ne samo tisti iz prodaje. Vsekakor pa mora biti prisotno vodstvo in  vodilni kader na področju prodaje in logistike.



Andrej Plevnik
trener prodajnih veščin , coach  

www.plevnik.net

Ni komentarjev:

Objavite komentar